24h購物| | PChome| 登入
2006-09-16 03:05:21| 人氣158| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

2006年9月15日 星期五 到迪士尼第三次了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈***尋日同王姐MSN,其實我o地有幾耐無見呢???

張hocc你又幾時先拎走呢~~~???

翻開報紙才知道昨天發生了3.5級地震...不過我感受唔到!!!

好像只有香港那邊才感受得到。



今日訓到一點十五分先起身,我調教的鬧響時間九點

不過約o左儷人三點先到地鐵站^^

個天好舒服可以圍巾呀!!!而且化妝又唔會忟唔會發脾氣

我真係中意化妝,D化妝品好香之餘又可以整到D睫毛好長…



之後同儷人一齊出發去迪士尼!!!

去到唔算多人o既...有落雨,醒目呀有帶遮。

係門口見到有人排隊但又無人物,所以排o左陣就決定去明日世界玩!!

去到就玩飛越太空山,坐第三行同埋今次好好玩~~~可以望到鏡頭影相。

之後去玩巴斯光年星際歷險,只要射中菱形個個就可以高分o架啦。

玩完就再去玩飛越太空山,坐最後一行,第二次影得唔係咁好所以又再玩。

到玩第三次時坐第一行,玩完睇返個樣好白痴…無錯~~~我o地又玩第四次啦XDD

今次真係好好多啦~~~本來坐第一行o架,之後讓人行走,所以坐第四行。

但就被前面o既叫聲嚇親!!!



過去排隊玩幸會史迪仔,隻史迪仔講D野真係好搞笑...最搞笑個新星球叫發霉提子星XDD好名唔好聽但個星球好靚!!!

玩到咁上下KaKa打o黎話佢到o左嚕,問好唔好排隊影米奇米妮??

我就話唔好住,因為未睇完史迪仔。到我o地睇完再打畀KaKa。

行去大門口見到契媽同BB^^真係好得意o架佢!!!

同BB玩仲有影相~~~影完一齊行去同米奇米妮影相。



台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(158) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:隻碟等了三天終於到手了
此分類上一篇:究竟隻港初幾時出o架??我等o左兩日啦大佬TOT

SISTER
我都好掛住hocc- -
但係....近日天氣好易令我病= =””
我都feel到有震,,我以為對腳抽搐- -
2006-09-17 05:36:25
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文