24h購物| | PChome| 登入
2006-08-30 23:09:32| 人氣165| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

你口水多過茶喇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

難得出糧,終於可以去旺角行街買野,我真係好中意旺角!!!

我唔會係個度迷路嘛~~~個地方又好有歸屬感。



一點係地鐵站,不過正確時間係一點零五分!!

去到之後去卓悅揾我支Fasio睫毛膏,唉,去得唔係時候啦~~~

要黑色無黑色,下星期先有!!![[[我九月六日再去買你返o黎]]]

行去信和揾儷人要個隻《自作自樂2》,因為仲未知幾時出,然後就行去sasa。

出奇地無係信和買野,可能未到時候啫XDD

去女人街間水道橋食飯ˇ好好味呀^o^



係sasa買返支凡士林,這支是第四支嚕,雖然不是車梨子味!!志在好用嘛。

仲有支KOSE的睫毛膏同雙眼皮膠水。

行去新の城時,係地鐵個邊有個女人話個外國人偷佢D手扼,有個菲律賓人做翻譯,從而吸引了一大棚人觀賞。

新の城播緊w-inds. tour2003呀,行o左一陣又過旺中行!!!

上銀座影相,好靚o架,又多野玩喎~~~

下次要同Agnes一齊去呀。



行到五點返荃灣嚕,唔好以為唔洗返工只不過返六點咁解!!!

係地鐵影o左張不錯不錯的相XDD名為「拓人」

去千色,買雪兒雪糕,密瓜味都幾好食,去GIORDANO睇迪士尼衫,阿珊佢嗌我囉^^因為佢話會唔記住英文o架~~~

再去Sanrio睇下sugar bunnies手巾之類,我跟住就返工。



返去無耐,Edmond突然係度話我好健談,可以四周圍傾一餐,又話我係non stop咁講~~~連全公司好靜o既Fanny都可以咁好傾,仲話如果將我一星期講o既野寫底可以睇幾年!!!(超誇張=口=)

真係,全部出自佢口˙ㄩ˙我諗我講個D野你絕對唔會睇囉XDD



可能因為尋日,又可能呢兩個月,我一出聲你就走o黎叫我唔好講野

而家你忍唔住啦~~~要將你對我咁多口水o既睇法講出!!!

哈~~又話我講咁多野會口大XDD如果唔係呢度D人健談我又點會咁健談呢??我好慢熱o架!!

可能呢個亦係我其中的優點。

所以,被佢講完即刻做自閉仔!!!



阿珊叫我〝算吧啦~~~你一定講野囉!!〞就好似KaKa叫我〝算吧啦~~~你一定會笑。〞一樣!!

Pat話因住Edmond炒我,我話〝係囉,我都唔想成為史上因為返工傾計而被炒的人〞

同Yeeman一企埋大家好自然講D野串下大家囉XDD

佢話我講野唔正呀~~~自閉>>>自啤,鬆糕鞋>>>鬚公鞋…

勁捉我D語病囉!!!



星期五去完迪士尼要請同事食米奇老鼠朱古力呀!!

而家諗起,我後日就出發啦!!!同w-inds.一樣9月1日去台灣

東張西望有w-inds.,網上有人up了段片!!!都要多謝KaKa畀個網址我。



發了一個重回舊公司的夢,但見到的全是親戚(除了麥小姐)

在某片段看見CHIP N DAIL在某地跳上跳落。

P.S. 嬤嬤今日入院。

P.S.1 ACTIVE GIRL的眼線液筆真的是防水一流,我做了測試的!!

配上Fasio睫毛膏完全是〝正〞

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(165) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:悶到病呀大佬
此分類上一篇:櫻蘭將開拍真人版咧

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文