24h購物| | PChome| 登入
2006-08-14 04:01:49| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2006年8月3日 星期四 間屋終於有番個電視機喇***

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都有番部電視喇,Panasonic 仲送1GB mp3

不過,我而家有幾何睇電視呢??對住電腦最多。

而家部腦唔知做咩係咁彈D無聊網...好煩呀!!!

好●街呀~~~我DDD(=へ=)

今日又要與「風」搏鬥...其實好中意咁大風

係唔中意又風又雨o者;!!!



重要事::::

套《球愛可人兒》出o左啦~~~等o左好耐。

(天:多重要!?)



嘻嘻***我又知道公司的事就係呢間唱片舖,同寫字樓真係老闆o架!!!

間字寫樓叫嘉利貿易公司,有七間唱片舖...分別係荃灣,屯門,樂富,佐敦,廟街。

同Bella講如果26日無得放我可能唔返,Bella叫我唔好做傻事XDD

叫我如果個日真係無得放就問下可唔可以返七點。

件事Carmen都知呀。

之後被阿珊笑我電腦得55GB點生存..佢有百幾GB囉..

不過我都幾中意阿珊!!!

同Bella見到個超得意小朋友,佢見到我就瞇起雙眼笑

搞到我又跟住笑,超識撩人笑^_^



放工去o左租《球愛可人兒》又見到以前一齊搭車個個男仔

上次係架巴士都見到佢!!!



開始睇《翡翠森林狼與羊》啦我...咩&嘎布

一齣山羊跟狼發展的友誼動畫,應該幾感人。

今集《櫻籣》銛學長有好多對話,相反鏡夜就好似唔見o左

同漫畫有唔同呀~~~本來除o左有Honey學長的弟弟應該還有銛學長的弟弟

可能時間關係...被省略了〃〃〃好可憐呀(;︿;)



呀***

橘慶太呀...你個樣太普通啦!!!(橘:小姐,這跟你有什麼關係####)

經常都會有人覺得你跟某某很像樣(跪)現在還有跟某位韓國人像

>>>>橘慶太橘慶太,我絕對不是有意在雞蛋挑骨(豎三指)

(橘:你絕對有 ̄ˍ ̄凸)

我是在替涼平擔心好不好??



知道了去26日的取票方法

要登記成為豐華會員

等e-mail,print入場卷。

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:2006年8月5日 星期六 重要::::中文版寫真25日推出
此分類上一篇:2006年8月2日 星期三

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文