24h購物| | PChome| 登入
2006-07-29 02:50:29| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2006年7月28日 星期五

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

現在打日記對我來說又不是很重要!!!!!

我只所以打日記,應該係唔想自己唔記得D咩咁。

日日都咁開心~~~

我仲有咩奢望喎(你有呀,你想多D工錢XDD)



終於等到12:●●a.m.出糧XDD

工錢少得我反白眼!!!!心臟又一次負荷不來......

KaKa講得岩。我呢個月係咁洗錢,五百五百咁用

又買衫又買呢樣個樣。

所以點都要有付出…呢D就係過度洗錢之後o既代價!!!!

無得怨人。。。

唯有從「零」開始(太誇張吧)

十八歲一定要去日本!!!呢樣都做唔到我會考慮賣身XDD

係呀,今次一定要實行到。

八月少o左個人希望可以返到D鐘啦,我有三個仔等我養o架!!唔係,四個先岩。

好辛苦o架!!!!



下個月要好比心機草錢,要好似儷人咁「計住條數」呀!!!

有件Mickey Mouse衫啦~~~係儷人同KaKa去又一城幫我買o架,仲有對Mickey筷子○≧▽≦○

大家都缺「水」…等緊出糧個日

我九號去迪士尼,放工問Edmond攞o左個日放假。

【係咪每個人心裡面都會有樣值得自己去珍藏的東西】



涼平話套《H2》好睇,所以而家都有睇緊...但唔知涼平係指漫畫定劇集??

套劇都好笑o架!!!

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:我咁樣好有可能會短命
此分類上一篇:快有新更表

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文