24h購物| | PChome| 登入
2006-07-22 23:49:36| 人氣392| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

聽足九個鐘軟硬的longtimenosee,成個人都攰哂。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

母親大人和兩位妹妹今天去書展…買了n本梁科慶的書回來

這下真的太好了。雖然嚷著要買書不是我,是我最小的妹子......

不過現在就對閱讀有了興趣,絕對是件好事。



返一點,唉。。。

原本想今日早半小時去到千色,買個章魚丸食…不過我衰動作慢

係屋企又唔快手快腳,咁到12:40先出門口。

無遲到都要俾個叻我…又熱喎...32℃呀媽咪(媽:在書展...)

真係熱到溶,著背心都係咁話!!!!



軟硬天師出新碟原本$138升至$150,但都超級多人買…但我就越聽越攰

又嘈又唔知唱咩!?

足足聽o左九個鐘,人都癲=^=連收銀D阿姐都叫Edmond轉歌( ̄▽ ̄)”

跟住有個男人,真係畀佢嚇鬼死!!!!上次都見識過.....

同Bella講[你同我keep住隻碟,鎖佢落櫃,唔好俾人買,我下星期六再o黎!!!]

今日佢又差唔多啦~~~佢買完D碟,我走去攞單

個男人失驚無神指住Bella話[我下星期六再o黎!!]

我真係嚇到笑o左出o黎。之後仲同阿董講[I will be back]

荃灣D人太大壓力啦!!!!!

同埋我今日見到對BL,不過唔係我之前係銅鑼灣見到的一樣。



Fanny今日整o左[[[咸牛肉芝士飛碟]]]...真係好好好味呀≧▽≦

可能係咸牛肉又可能好耐無食過。

不過真係多謝Fanny整畀我食!!!!!



同阿珊係度傾邊D動畫好睇,佢推介《XXX Holic》

之後大家係度講《地獄少女》…最尾幾集真係好感動!!!



臨放工,有個男人走o黎話隻碟唔知點點點??

都搞o左好耐咁啦....又話Edmond唔肯退錢,唔肯換碟...總之個男人係度[[發浪黎]]]Edmond都好聲好氣同佢講。

佢又唔知阻o左收工...呢種人攞去打靶啦!!!!!



最後,張相成日都唔記得post出o黎畀大家欣賞

我覺得涼平係整得最靚囉!!!!

個妝又唔太濃,係咪???

位置:::[涼平,龍一,慶太]

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(392) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:買o左支Mickey Mouse原子筆
此分類上一篇:四大天王

sister
妖,,好憎軟硬,,d歌都唔知唱咩.....
2006-07-24 19:52:37
版主回應
係呀。。。
好嘈...令人好唔舒服!!!
2006-07-25 03:56:06
傻天氣
最近有部泰國同志電影要上映,
叫做曼谷愛情故事,
電影中導演用流暢的運鏡,
及色彩的調配,
染出了泰國曼谷的華麗顏色,
映出了同志戀情的禁忌印花,
是一段石與雲的愛情故事,
雖然他們有著,
相同的性別,
相對的職業,
但卻讓他們更相信愛情,
我的BLOG上有我看過電影之後的觀後感,
這是這部電影的官方網站,
http://blog.pixnet.net/bls2008
裡面有超好聽的電影主題曲,
相信你聽過之後,
一定也會為他們的愛情動容的,
也希望他們的故事能讓你更相信愛情。
2008-01-30 17:11:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文