24h購物| | PChome| 登入
2006-07-10 23:53:32| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今天發生的事情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哎呀~呢排真係好開心呀!!

返到去,我一定會同各位講”我返o黎啦”,食飯會話”我而家食飯啦”

似唔似一個屋企呢??



之後同Chole企又傾計啦。同Chole講聽日有裙著好開心^^

阿董同Chole走o左同Tony企,企企下又同Fanny一齊

無啦啦有個客唔見o左個寶寶...都幾緊張!!!



無耐Edmond叫我企出邊,Tony突然問我有無擦粉??我話今日無。

佢話平時唔覺得我似有擦粉同埋話我皮膚好呀!!!

我o地又係度講條眉,用咩潤唇膏,護膚品...

一講呢D就好似講唔完咁。。。



跟住就講個個中意女人衫o既阿伯XDD真係好好笑囉。

原來Edmond知我叫咩名喎,我以為佢唔知我咩名o架!!!

[[[白痴仔XDD



我對手好滑啦!!!

而家要睇《我和彊屍有個約會3》

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:個MON終於都好返嚕!!!
此分類上一篇:沒有標題

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文