24h購物| | PChome| 登入
2006-06-04 00:01:41| 人氣141| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我張提款咭呀= =bbb

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年6月4日 星期六

咦......我唔依呀!!!!!點解我張提款咭會畀中銀部死人提款機食o左咭喎!!!!

(大佬~~~你好肚餓咩)

好衰係就o黎出糧搞D咁o既野....我以家好嬲呀!!!!以後唔去個間中銀。



放工同令令同事一齊出旺角,同劉小姐一齊搭地鐵。不過得個一百蚊....要問令令同事借錢。

去信和行...咩都未開咁濟??係咪做o架??不過如果可以係個邊做sale都幾好喎^^

買o左好多w-inds.o既相,不過唔知點解慶太好似多D咁...??



之後行潮特...我真係見到好多玉木宏呀~~~如果有錶行請人我唔介意...反正對錶都有認識嗎!!!

終於都同令令同事去o左影大頭貼啦~~~!!!!

電完個頭之後第一次就係同令令同事影啦~~~哈哈***D相好靚呀!!!!正!!!!

下次帶畀大家觀看先得。。。



去DHC搞搞震XDD試D香香噴霧,有洗頭水味!!!

去o左買mon貼啦~~~個間整電話o既貼紙比出面個D靚好多,好型o架。

不過之後去花街(令令同事對花園街的簡稱)都買o左D石....又可以整靚個電話啦!!!!

等睇啦大家!!!!

行完花街就行去始創,令令同事終於都買到佢要o既小背心啦^^

而家D相舖連手機相都可以沖印,好犀利~~~我揾日都去呀整!!!



跟住就走啦~~~去嬤嬤屋企食飯。同表妹一齊討論anego...原來佢都話仁係好笨

但我真係覺得佢好純!!!!!P.S 涼平是最純的。永遠在我心中排No.1

中意J-ROCK的,對男生的審美觀真的會有所不同。

睇返尋日份報紙,知道anego會係now播,睇now的一定要睇呀!!!

好想睇極道2!!!!



我部電話而家已經整好啦~~~但我始終都覺得之前整得靚D。。。

部GX22仲係度呀!!!我要對佢影返張相。

P.S 由出門個陣重聽四次風詩-KAZAUTA就到荔枝角啦!!!
係呢首歌先令我想係咁REPLAY聽。

P.S 係信和個陣真係有衝動想買仁的相,不過諗諗下...我買相淨係買w-inds.所以就放棄了。我對呢方面都算執著。
2006年6月2日 星期五
紅雨,紅雨,黃雨(汗)= =|||......$%#@$$!#$

早上聽到同事們說現在是紅雨。

其實有沒有已經沒關係了,反正現在身處的是安全的地方。再說,回到公司就算是黑雨也不能即時放工。

既然如此,不如繼續向著電腦的螢幕按按按。。。



放工前一小時出發去尖沙咀送文件,之後就可以放工啦!!!!!出去元朗跳舞,嗯嗯。第一次乘坐西鐵呢~~~~^^

去到見到波子,kana,wing還有其他的舞員......



起初和波子想的一樣,以為是討論跳舞的事項如表演時會用那首歌。

但一進入跳舞室就是做拉筋動作,接著就教了一些簡單jazz和看她們跳舞....跳Because of you時...所有動作真的忘記了。

我自己只是拖連的跳著,肯定是超爛]]]****又教了一點M娘的舞(拉丁曲風)

kana說表演會用it’s in the stars。

在想,這個都不算是SEASON’G吧XDD



完結後討論後,和波子在元朗廣場吃飯。

吃完便四周逛街。其實大多都已經關了,但當時才九時許!!!!

往巴士站,看見鞋店聘請SALE...便看了應徵...在填寫履歷時有點得意^^

不過還是要等電話通知,遲些要看影個人照片

用來應徵SALE用的。



波子終於都看到了我的新LOOK,有不錯的評語XDD年輕了(大心)

這個真的.....哈哈!!!!

現在只剩下儷人還沒有看過‧‧‧

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(141) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:喜歡這樣的一天
此分類上一篇:一個好人

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文