24h購物| | PChome| 登入
2006-05-17 21:57:07| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開始數著自己離開的日子:第三天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝都幾黑仔::::

事件一)個胭脂掃唔知去o左邊??前日化完妝點解今日會唔見o左!!!!忟~~~~我要揾番佢出o黎。

事件二)只不過遲o左少少出門口,完全無諗過間死人30X會係我面前飛站囉=口=
真係激親,又好大風,又要行去地鐵站...遠到死囉!!!!

事件三)個電腦都唔知做咩?!係咁死機,返到去成個幾鐘坐係度望住個MON呆o.o
磁碟重組之後先好D。



成日都覺得八MAN好得閒.....唔係都唔會LUNCH之後又搞我張枱!!

成枱都係野你估我想咩??日日都畀人點o黎點去,D單又未打哂不得已又要畀你點去fil色咭。而家仲要畀你話!!!

又話如果未做哂唔畀我走,你都痴線o既??我有手有腳o架...我要走你都吹我唔脹啦~~~

我又遞o左辭職信,你唔畀我走我可以告你囉!!!!

同埋,我唔需要保母。唔好有事無事都搞我個位呀(仇視###)



好唔捨得令令同事呀~~~仲有媽咪(劉小姐)

令令同事對我真係好好,同埋我o地好多時都好似.....尋日大家放工又會想去洗手間o既!!!不過我真係忍得好辛苦。

要同令令同事影貼紙相。YEAH***

放工前,令令同事係我個電腦安裝了一個字庫,因為個電腦打唔到個”冚”字

裝完之後”冚”,”喆”,”犇”呢D字都打到XDD””




我自己修o左眉呀。令令同事帶o左本non-no畀我,係教修眉

佢都係自己修,好叻呀!!!!!

不過個結果真係好驚,好似幼o左D,聽日問下點補救^^



個8號無o左啦。好心就唔好嚇人咁大風啦~~~吹到D頭髮亂咁飛。

聽日唔會唔又咁大風o架??



睇完《Gal Circle》又學識什麼是藉口,上集的道理是撒謊。《Top Caster》又係

今期JUNON有講《Gal Circle》套劇的所有女生....型呀!!!

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:數著自己離開的日子:第四天
此分類上一篇:開始數著自己離開的日子:第二天

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文