24h購物| | PChome| 登入
2005-11-04 21:27:52| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

還有十五天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日繼續加班

買錯料......真係嚇到"企o左係度"

我要扣番錢出o黎(掉淚)今個月又要捱!!!但我一定要儲起一千大元。



昨天打的東東是

公司>>>這幾天要加班是要把所有的手鐲錶要找回正確的號碼。

唔明點解一隻錶會有咁多款!?係咪痴線o架???

呢幾日完全係做到死o左=︿=....快瘋了

下個星期還要完成皮帶錶。慘!!!皮帶錶是比手鐲錶還要多,恐怕要晚晚加班才可行。



我覺得你唔同o左,下下侄住我.....唔知你想點!?

可能我多疑,我知咁諗好衰!!!希望唔係事實。

上次係咁,個日你又係咁........心都淡!!!



都唔知係咪大家方向唔同??我說的你們又不明....你們說的我又不懂!!

所以我決定..........不說了。

少會面可能會較好!!!至少還有掛心的感覺。



好辛苦呀!!!

我發脾氣,對象是我的二妹。是你不夠運.....這幾天我都累得死死了

竟然要我找回那CD??做咩叫我揾野呀??返工揾唔夠呀??

放工又揾....係咪嫌我前世未揾過野(大罵)

煩住哂!!我要講粗口#@$#%$...

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文