24h購物| | PChome| 登入
2005-09-01 13:59:48| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

咁就九月啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日都唔夠時間打日記

係咁hold住,,,我都唔知想點呀!!!



今日去睇goku日記.....第一時間"哇"o左聲

然後講o左句"下年點都要去睇cono架啦!!!"

太幸福啦>w<

好想睇呀~!!由佢o地可以去睇,,,我就一直發癲....

我諗~~~我會繼續癲......癲到我去到睇!!!



至上都是在公司打的。隨後回家再打^^



呵~呵~

容某首"好事多為"聽o左啦~~~

始終都是w-inds.最好

都聽唔到佢唱咩???怪裡怪氣!!!



《十六月之夜》我仲未聽

不過....可以買碟啦~!!

事關隻碟係琴日出o左lu。

台長: ╭。JEANNE。╮

您可能對以下文章有興趣

人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文