24h購物| | PChome| 登入
2008-11-10 09:57:36| 人氣72| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

肥金剛之精子殺機

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

肥金剛之精子殺機

10/11/2008
文: Max



正當我肥金剛鰠水療中心左擁右抱之際,手提電話響起,上司特務M氣急敗壞咁話:「肥金剛,又有突發事情喇!近日有好多名人政要因為精力耗盡而送院治理,從可靠情報得知,佢懐都曾經去過一間新開鮋多快樂夜總會消遣,而第二朝佢懐就被發現軟攤鰠酒店房內,部分更加已經精盡人亡!又要你出手調查喇!」

經過一輪準備之後,我喬裝成一位大企業家混入多快樂夜總會。而經理安排我坐好之後,一位美艷鮋PR就埋鈬招呼:「先生你好,我叫晴晴,多多指教!」好不容易,我憑住深厚鮋酒量將晴晴灌醉,然後就展開調查工作。我憑精製鮋百合匙將經理室門鎖打開,發現原來內裏有個偌大鮋實驗室,令我驚奇鮋係,眼前出現鰦一班索爆PR,仲將一支支載滿白色液體鮋玻璃樽交畀實驗室人員。

連番大戰
突然一把女聲從後傳來:「估唔到肥金剛你真係有本事鈬到呢度喎!」我驚問:「咁都畀你識穿我鮋身份?」女子又話:「我懐邪惡組織X最近研究優質複製人,所以要將所有名人富豪鮋優質基因收集,當中唔少都係你懐情報局鮋高官。」佢講到呢度我就知道,收集優質基因最佳鮋方法就係搵班索爆PR誘騙名人富豪們上床,再榨乾佢懐鮋精華液。此時,女子話:「肥金剛你咁厲害,你鮋基因一定係最優質,不如等我呢個首領出手吸乾你啦!」我大喝:「發夢啦你!」正當我轉身逃走之際,女魔頭按下機關,經理室內所以門窗都落下鐵閘,佢同時話:「你唔使旨意走得甩!」真係可惡呀!呢一刻滿腔鮋怒火驅使我撲向前,三扒兩撥將女魔頭鮋衣衫盡解,然後以猛烈鮋攻勢狂攻女魔頭作發洩!激烈鮋交合令我渾然忘我,好快就到達高潮。不過,怒火令我精力旺盛,回完氣之後又再施猛攻。唔係講笑,我同女魔頭足足大戰鰦一日一夜。呢個時候我先發覺精力虛耗太多,由肥金剛變成瘦金剛,仲令我好輕易咁從鐵閘鮋空隙中逃走,並且向上頭匯報有關情況,成功將X組織剷除,又再一次成功完成任務!(完)

台長: 王道之狗
人氣(72) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

阿依
頂!!
2008-11-10 10:23:41
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文