24h購物| | PChome| 登入
2005-11-04 03:31:59| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月3日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月3日 星期四 晴

今日起身就上網搵human resources的資料去寫term paper, then 就返學校的cafeteria, 因為約左Auba, Euca 一齊傾tourism business 的term paper, 但係等左好耐都唔見佢地, 之後我地就一路食飯一路等, 佢地始終都冇出現, 所以就周圍行下, 係library 見到Euca經過, 立即衝過去搵佢, 原來佢地有堂要上, 但係又唔講比我地知, 搞到我地等咁耐, 之後就返宿舍, 上網繼續找資料, 2點就返學上cross cultural business, 同我的human recourses的 topic有關係, 所以我好留心聽, 但都係聽聽下發夢, 唉…………….. 這科17號就要交individual assignment, 那時我仲有兩科要交, 又要準備考試, 仲要去sweden, 唉………………. 現在唔想去la, 太多野要做la, 但係又比左錢, 所以一定要去, 咁……….. 咁………….咁我點死ar!!!!!!!!!!!!!!!!

晚上好努力咁搵去france 同italy 的機票, 住宿, 好多酒店都fully booked, 機票由芬蘭開出就好貴, 點算ar, 一程要130euro, 係歐洲中部飛, 一程只要60euro, 貴成倍, 啊, 點解咁煩ga!!!!!!!!!!!!!!! 好煩ar!!!!!!!!!!!!!!!!! 係唔係唔應該去旅行呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!

台長: 大力
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文