24h購物| | PChome| 登入
2005-09-27 04:32:57| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月26日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9月26日 星期一 晴

今日係第一日返Management Accounting, 個教授都幾好, 講得好詳細, 今堂就做左三題練習, 其中一題係涉及閏年, d 歐洲人全部以為閏年係有364日, 我好驚how come!!! 佢地的心算仲要超慢, 我計完成世, 佢地先開始計, 難道歐洲人真係在計數方面咁差??????

放學回宿舍, 食完飯就睇其他人的report, 因為個教授要我地睇其中五個, 然後比comments, 每份都成十幾版紙, 睇到我眼都矇, 我隻眼已經夠細, 再睇下去, 分分鐘瞎了都有機會, 真係要小心d……………

睇完兩份, 超攰, 諗住訓一陣, 點知ayumi 叫我幫佢和佢的朋友搵野, 我都唔明, 我都係上網搵ja, 點解佢地搵唔到呢????? 之後就同manuel chat, 佢話會買咪同我講野, 點知都成個月la, 佢都未買, 仲要打英文同我溝通, 我已經睇30版紙, 所以我冇興趣再睇, then 講多幾句就去煮飯, 因為我都十分肚餓la!!!!!!!!!

明天我地要參加一個議會係中國人主持ga, 個教授叫我地一齊去, 始終都係關於自己所選的industry, 點都要去睇下ge, 所以就同其他exchange 約明天8點30宿舍下見, 但係現在11點半, 我樓上係法國女仔都未訓, 仲好嘈, 我諗佢地在跳健身操, 都幾點la, 仲跳, 完全都唔理其他人, 雖然話我都未訓, 但係始終都唔係咁好, 希望佢可以自己反省下la!!!!!!!!

台長: 大力
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文