24h購物| | PChome| 登入
2005-07-11 23:34:30| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心既感覺

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日, 我由個心度開心出黎

因為頭先, felix同我講, 佢會去london讀書!!

計下計下, 我同felix識左第七個年頭啦... 雖然中間有一段時間冇左聯絡, 但係都過去左啦... 最緊要既係, e+佢係度嘛~ 我地唔係成日傾電話傾都傻果種, 但係當我個人係英國, 有野諗唔通, 唔想同人講既時候, 我仍然都會同佢講, 佢會安慰到我, 亦都係除左czeven之外, 另外一個我認為最聰明, 最有深度既人; 又係果個唔怕我煩, 日日陪我mou係波樓幾粒鐘教識我篤波既人; 又係果個第一個揸電車車我兜澳門既人; 又係果個因為我係度而走去英國讀既人.... 好多好多...

雖然好多野, 我可能已經冇左, 但係回心一諗, 其實我已經好幸福

台長: 0撻Q小神童..Den
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文