24h購物| | PChome| 登入
2005-03-02 20:54:11| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傻女

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先一次過睇番晒自己寫過既所有野, 真係覺得自己幾白痴, 由暑假開始識既無聊人, 同d所謂既朋友吵大wak, 到返到英國後種種, 仲有三個月lee個人, 所有開心唔開心頭先都一次過睇番晒, 先發覺有d真係好傻好無謂.. 果d所謂frd, 依家都人間蒸發左啦, 我都冇諗佢九年Lu... 三個月lee個人, 果時真係好中意, 中意到要生要死, 但係自從上次見軸佢之後, d感覺退得好快, 可以真係click jor一click, 知道lee個人真係一d都唔值得, 真係死左條心掛~ Pk我要快d叫佢比番d cd dvd我tim r...加上依家有個對我好好既人, 我recover得仲加快~ 前排angie過左黎又係玩得好開心, easter又就快到, 辛苦多三個禮拜我又可以休息下, 正!! 之前果個月為左令自己覺得開心d我成日走出去玩.. 晒左好多時間, 依家真係要比心機做番好d功課... 三個禮拜!! 三個禮拜之後我就自由!! 可以去旅行玩番下~~ 話明係easter, 擺到明就係比機會比人復活架啦... 所以過多三個禮拜我就可以係lee潭死水中復活~~啦~*

台長: 0撻Q小神童..Den
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文