24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 20:53:05| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月16日~~對廢sir 的不滿爆發了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉~~~累個人就容易唔開心.但係其實我又唔明我自己點解會咁累,又唔係話多野做到咁ar, 起碼我仲有時間睇電視ar.我估可能係因為我唔捱慣la,以前咁多年我都未試過咁勤力溫quiz 同做功課(我個年F.4 六篇英文作文無交,我好記得ka) 我都唔慣迫自己一定要做好學校d野既.不過雖然我係累ja wor,但係我都係唔會訓得好耐,唔係我唔訓,係自己會自動起身,星期六日都係訓8個鐘度就自動醒左,個結果就係我今日又眼痛la.e~~~人地已經食緊d blueberry野補眼ka la~~~討厭!!

亦因為累我好容易心情唔好,對住朋友都好d, 但係今日phy 堂我終於忍唔到,出口串廢sir la,當然我唔係好明咁串佢,不過我相信佢都聽到. 邊個叫我個堂心情唔好ar,佢又黑我憎ar. 不過我今日phy 堂心情唔好唔太關c-wai 尋日單野事,因為尋日個一刻我只係有d感觸,可能我太唔想d朋友係咁,我都想你地開開心心,有事唔好收收埋埋,而且我今年係真係易喊ka . 講返今日單野,一早上2堂pure 堂我已經覺得好累la 下,d 野自己又唔太識,d quiz 又係咁衝住黎,我唔想唔合格ar. 到phy 個時,佢講埋d 野我都唔知佢講咩,佢一開始我有聽ka. 我完全唔知佢想點,次次都係咁, 我聽極都唔明佢講咩. 大佬,就黎AL la , d phy 仲係咁,點ar!!!ken sir 又未教,就算係ken sir 教左,咁係學校都要學ka, 雖然佢成日拎好長時間既野,ken chan 成日都話唔使咁教. 廢sir 連mc 都教錯,我都唔知信唔信佢好. 仲有,我好討厭d老師上堂唔俾人講野, ue 堂如果講係書本上既野,npk 都唔會有d咩,但係廢sir 就係咪都鬧,(我覺得佢好唔妥我)唔出聲勁耐,笑一下都可以俾佢話,又成日話人唔聽書,我聽得明你講咩我實聽~~~係你唔得o者.尋日又話今日係dict ,之後又整個quiz, 你俾個位我入黎串你,我唔想ka.我真係忍唔到,我唔想d phy 裁係你手!!!!!!

廢sir 你係我繼李世輝之後最討厭既老師,如果唔係因為有tas ,我一早就唔會理你.我而家上phy 堂就要做一個虛偽既人,或者好似c-wai 咁講,溫下ken chan d notes 做下mc 好過.

台長: 打比
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文