24h購物| | PChome| 登入
2004-04-01 19:07:00| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4月1日~~希望一切只係一個joke

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終算考完個UT,整個UT都係橫風橫雨既壞天氣中進行.由第一日開始考UT開始我就成日講個"炒"字,無計我真係覺得係5科全炒lor.

中化作文我都唔知應該當佢咩黎作好,只係自己靠直覺寫左一堆野出黎,文化個個又藝術我就仲死,寫到自己都覺得矛盾.
到app,要溫既野唔多,但係考落又唔識,或者我諗野真係好差.
考英文之前個晚俾ar B 嘈到我無得訓,我知佢好怕行雷,咁岩家姐又去左旅行,佢更不安,所以我同佢都無奈.英文我覺得都幾難,不過唔知係今次個matching 易定咩lie,我竟然ok識做wor.
phy..唉,例牌死ka la,見到15頁張紙都知死,點知ar sir又係本mc 書度出mc,d long Q 就係past paper 黎,又一次無誠意既出卷,lie d 背答案既test 有咩用.我而家對phy 既要求就係希望有一次考試測驗可以pass ja.
考完phy已經半死,留左個學校溫pure,今次同思慧一齊做左好多數ar.但係我信心依然係無.大頭同我講話我應該入到u,仲話如果一開始無諗過入u就唔應該讀中六,但係係我真係無信心入到,我只可以盡力去做,但係做唔做到就.....
今日考pure,又係死lor.pass 唔pass都成問題,知道app 個分勁唔理想,miss 照例話我地好高分la下.中化作文又死晒,ar sir話得10幾個人pass,過50分既得一個,咁即係又炒la.總括黎講,今次UT一個字可以講完"炒"...可能"死"都得.

台長: 打比
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文