24h購物| | PChome| 登入
2005-08-19 18:46:06| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

TO THE FUTURE

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/2
哇哇,搞左好耐,終於到kiruna的主菜
不過之前先去church同玩板板,終於玩到
museum,摺了, 也好,hehe
之後就有車帶我地玩狗狗
haha,成副奘備
d狗好嘔心, 係咁….屎屎…d nose water cannot stop
安哥: shit shit,我唔要坐前面呀
haha
玩到中段,好似travel特輯咁,在tent入面飲下熱野,食下cake
haha
跟住又黎喇
之同呀risi玩
我跌左帽,佢即係當係自己
好在不是跌相機
佢真係好好玩,kiss我地
安哥之後仲自己同佢玩
佢p on him, hahahahahahhahaah
跟住玩電單車喇
正呀,不過lili同karen唔玩
我同bb一架車, hehe,好野
zen跟教師
開始喇
bb唔知點解縱左出去, 一開始就咁喇
haha, 佢的鏡令佢睇唔到野,haha
跟住繼續,後坐都感受到speed
之後中間換我,天已黑, 幾danger架
不過一後去到120km…..哇哇
中間一後control唔到,趺左下去,好在沒有繼續下去,因為已經收慢左,只係都係跌
個後幾難架, 大家一齊推車, 好在冇事
有個彎真係轉得好smooth好型
有個彎就差d,hehe, 冇事就得啦
最後貪玩的bb坐老師個度, 佢話過山車咁
亞zen坐我的, 佢話點都唔坐威哥到
最後亞zen又玩一段, 咁就完喇
真係好好玩
回hostel,門天早機去stockholm,真想不到
好野,解決了這間題

台長: ee
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文