24h購物| | PChome| 登入
2005-03-19 11:17:53| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

We are 吞 pork

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每星期六,
都需要返工,
但睇個時間,
就好明顯係工作時間,
點解我都可以上網寫無聊日記?

因為每個星期六,
ar頭同大老闆都唔會返公司,
咁我地le班平時好似啞左同痴呆埋o既旦散,
就放肆起黎啦~

傾電話,上網睇野,睇股票,吹水,接龍,
多數都係做le d野啦~
至於工作啦wor~

適隨尊便,
因為冇人理你~
(只限我地部門啦~隔離部門唔係咁架~
雖然都有,但我地le邊嚴重D~)

雖然好free~
但心入面都梗係有罪惡感o既~
始終都係逗人地人工,
但就做自己野嘛~
(就好似找死一樣~博抄咁款~)

但你叫我咁咪唔好"吞pork"囉~
咁我又唔製wor~*3*

(i like "吞 pork"~
但 don't like 吞 pork,becoz will die,
do u like "吞 pork" or 吞 pork?~)

對比起平時o既壓力,
星期六真係一個補償黎架~

ar頭真係老鼠眼咁架~
成日係人唔為意時昅你係咪專心做緊野,
又冇啦啦搵個人黎挑剔
(我都試過畀佢用黎祭期,好慘~唔好提啦....= =),
好似例行工事咁,
(可能佢太得閒掛~又可能怕d人遺忘左佢o既存在~)
隔離部門d人都怕左我地ar頭~

所以,
星期六係一星期最吞pork o既一日,
亦係舒緩我地平時壓力o既一日.




就體諒下我地啦下~~

台長: D
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文