24h購物| | PChome| 登入
2007-01-29 21:08:08| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夢+工作

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2007年1月29日

琴晚發左個夢,好奇怪~~夢見自己係總堂,要預備領詩,但周圍找大字報,但我記得係翠華辦公室有,因為絕對吾會係自修室的~~但這奇怪的事,哇!仲俾我係翠華房見到grace,之後閒聊左幾句,我就再做自己ge野。都吾知點解會發呢個夢~~唸住十點左右去勞工局一趟,結果就吾想起身而發呢個夢~~

十一點打返公司,巨叫我明天九點返去睇下有咩安排俾我做,足足放左三日假,好想一周有四五天工作天,有時係屋企會好懶,咩都吾想做,我仲有好多書要燒,但係懶~~

下午三點到勞工局,真係晒gas,唉!我發覺去勞工局登記只不過係守株待兔,縱然上網見到有請老師,但成效吾見得多。巨地叫我去培正對面的何鴻燊夫人大廈個邊的勞工局登記,仲要帶齊身份證,最高學歷証書(我暫時係中學咋~~)半年無人請,巨地會自己除名,唉~~之後唸住返屋企,係高士德突然有個女仔出現係我眼前,差d認吾出係grace,成年無見la..變左好多~~再黑左和高左(感覺上),聊左幾句,就回家lu..感謝神的介入,感謝神的聽禱告!我唸我地都有兩年無講過野,突然都吾知講咩好tim..回家路上,同自己講,今次要理性控制到感性,過去左就過去左,吾好再唸番la..我自己係一個理性和感性參半的人,但感性出現時,理性不一定能控制到感性,好似內心有兩隻怪獸作戰似的~~

今日都去唸澳門有咩學校我會去寄信,又同少儀傾左陣,最後我列左13間,包括個d麻麻地學校,打算分三期寄。anyway,禱告才為上算!

台長:
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文