24h購物| | PChome| 登入
2004-11-22 20:23:19| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好險 ....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我嘅新娃matt face hollywood, 佢由taiwan 黎嘅..不過買佢返黎真係幾危險!
原本賣家將佢放在yahoo 拍賣場給拍賣, 我見到就向賣家提出想落標...但係我
唔記得左自己taiwan 個a/c未認証...根本落唔到bid,果陣真係有d失望嫁!
我只好向賣家提出有冇其他方法, 最後佢提議私家交易, 將拍賣結束~
我計下條數, 佢開出嘅數目好合理...最後我答應左佢,第2日立即用paypal
比錢.....之後..我就開始驚喇! 雖然賣家嘅評份好高, 但我同佢3唔識7..而
且交易沒有經yahoo拍賣, 完全冇人知, 佢唔寄黎我都唔知去邊追...maybe
paypal果面可能有得攪, 但都唔知要攪幾耐! 就算佢寄左黎, 我先發現貨不對
板..呢下就梗加冇得攪啦!
不過taiwan 同 hk 好近, 我星期1比錢, 星期3早上就收到喇...賣家都有同我
keep住聯絡, 所以對佢就有返d信心~
娃娃一到手, 我就拆開黎睇, 表面冇咩大問題...但開工時候, 只係咁"兒"
睇下...一到lunch, 我飯都唔食, 將佢由頭睇到尾...只係發覺佢d頭髮好散..
不過賣家已經一早提過,唔關人地事~
返到屋企立即攪下佢果頭, 不過唔成功....由得佢喇...影相"就"下位就算喇..
我懶到冇人有! 邊會咁有心機喎 ~
哎哋 ! 未介紹佢... 佢叫"錢錢" 因為我姓"錢" wa ka ka ka ~
之前已經有個囡用左我個名其中一個字, 依家呢個就用我個姓, 再買下一個就
齊哂我個名喇....


台長: 大頭蚊
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文