24h購物| | PChome| 登入
2004-02-01 17:22:13| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日之小同篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大大生日之節目一

同Yvonne, ar-din, sunie去元綠食sushi,
慶祝我同細我一日既Yvonne ge b-day
plus preprepreprepre ar-Din's b-day..哈哈~

Sunie唔單止親手串左條珠鍊俾我地呀!
好有心機呢~ CoolcOOl~!!
仲拎左蛋糕黎ar
woo~ surprised!
個Blueberry Cheesecake好好味呢!
正正!

由lunch time, 食到tea time,
由bar檯, 坐到order檯
哈哈~
ar-din 仲"逃學"咁黎呢
好感動呀~ 我覺得好驚險tim ga!
話晒play truant wor!

食lunch, 半價完都食左@$50 le~
好厲害! 好full

一點, 食到食點幾,
之後去左影貼紙相....
影完, 咦,
乜咁快又就黎六點拿?!?!
有d唔捨得咁快散架~
因為都冇乜點行街
又可能好耐之後先會再聚...

過左六點,
既然已經遲左,
於是去埋玩具部睇"神奇彩沙"既神奇之處
不停俾我要求要極速步行..哈哈
最後, 係大概六點三既時間,
佢地送我到元綠....


唔, 我地要加油努力喇!
考完試要一齊去旅行!!

台長: cycyrus
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文