24h購物| | PChome| 登入
2007-08-23 00:27:03| 人氣49| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

有意義的手機繩~~?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天跟bell bell 行街,算係有一段日子無買過野之後咩都無所謂地買,因為買野之前去左銀行攞左錢,haha,話買就唔係真係買得多野,只是買ge 時候無好似一向的想過才買,無所謂左好多.....

咁我就是但咁買左支唔知好唔好用ge mascara (我都唔知我會唔會成日用,舊個支仲係到,已經用左2年了,hahahha),一件我感覺怪怪的背心仔 (有點覺得d 花有d 粗豪咁 :p),一個貪得意買ge 瑣匙扣 ,之後見bell bell 買耳環,我又有d 想帶耳環tim,不過~~我的耳洞已經埋左,所以唔好引誘我,我係唔會再釘ga >.< ..... 其實我仲想買手機繩的,慰藉下我部孤單的手機都好ar ma,雖然見到好多好靚ge,但我想掛d 有意義的手機繩,望住可以諗起d 野ge..... 所以都係無買到.....

我仲要買番把傘,因為之前把傘唔見左.... 仲有d 飾物la,特別係d 頸鏈,今日見到個d 真係好靚呀,不過都幾貴 =.= ...... 有機會la hahaha....

p.s. 多謝bell bell 的桂花餅餅and 指甲油,keke..... 排緊檔期跟你下次再shopping 過 :p hehe



台長: 燭光
人氣(49) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

3836
嗯,今日天氣算唔錯,唔會太曬,行下街都幾好丫。假期就來完喇,你其實都幾充實丫,如果有得出去玩就完美喇!唔緊要啦!等下次啦,你地實約到時間出去玩的!
2007-08-23 01:05:15
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文