24h購物| | PChome| 登入
2007-01-18 16:18:00| 人氣64| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

考試後的這幾天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月17號,大日子,我親愛的san san 生日啊~~!!! 哈哈哈,提早左打俾你,免得12點時你太忙唔得閒理我le,kakaka..... 講多句la,HAPPY B-DAY TO YOU ^3^ hehe.....

考完試這幾天忙的都是fshsa的卡片and 文化局d 野。我這個電腦白痴整到d 卡片出黎已經好好ga la,haha ,係用多左少少時間je... :p 之後文化局ge 野,wa.... 上完d training 覺得好似要好pro 咁,好似做旅遊推廣咁,介紹d 野俾人,wa... 咁即係要識好多野je..... 我連我返工的地點都唔知點去..... 19號(聽日:p)兩點半要去文化局的tour帶我地行下d 路wor,一個鐘到la,之後6點又要去澳門博物館睇下要點做野 =.= 中間隔住d 時間叫我做咩wor.... 本身應承左freda 陪佢,e+又唔知點咁,bad....

因為有好多人問我我份工係做咩ge,等我係到講下la haha.....
我le 就係文化局入面的特別計劃處的,做ge 野就包括宣傳推廣,傳媒及嘉賓接待,公關,記者招待會,展覽開幕ge 野..... 我主要的工作地點le 就係塔石藝文館and 大炮台迴廊(我都未知係邊=.=).... 而第一個月就係返迴廊ge,之後就未知la.... 不過其實黎緊我淨係返3更ja ma,haha,so 呢份工都唔係一份賺錢的工來的..... 都係吸收下經驗and 可以俾我認識多d 我住ge 呢個地方la....

尋日去了我第一次的蹓冰,ohhhhh..... 跌死我喇,超級痛!!! 第一次果然係第一次,我連跌都唔識跌呀 >.< 成個人向後就咁跌左落去,跌親我條尾龍骨,痛到我唔可以即刻起身,ahhhh,痛痛痛!!!! 跌完先知要側身跌,sigh,大家唔可以歧視我呢個運動白痴ga...... 咁就是我的第一次了....

就係我打緊呢篇野ge 時候.... 我爸攞左d 野入黎俾我.... hahhaha 是san 寄給我的東東啊~~~ yeah,終於收到了,hahhaha 個包裝真的有d 樣衰,嚇親我,hahaha but 我一睇就知係你寄俾我la :p wow 好鐘意呀,最鐘意的都係它入面刻的字,我鐘意,我鐘意,好鐘意呀!!! 也是一對的,hohoho,love you too~~ ^^ 希望你都快d 收到張卡la.....

exam d 分le,e+ 出左3個,仲有3個未出,e+ 都唔錯,不過唔知另外個d 點le,so 都係出哂先同大家講la... hahah.....

我哥tom 返la,要執番好間房俾佢,but e+ 都係未action ge,kakaka.... e+ 手腳酸痛,成身無咩力,蹓冰的後遺症.... >.<”

台長: 燭光

您可能對以下文章有興趣

人氣(64) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

3836
初玩溜冰都會跌,唔好跌親就得喇!小心呀!好多人溜冰都跌傷尾龍骨ga
2007-01-18 23:04:46
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文