24h購物| | PChome| 登入
2007-08-24 01:27:28| 人氣62| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

被點名

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

被阿井點名.. (●3●)ノシ

这是博客里流行的击鼓传花游戲,传给谁谁就得接着,
否则就得挨罚,请认真对待,不要怕暴露隐私。
1:被点到名字的要在自己的博客里写下答案,
然后去掉第一个问题,再从后面加上一个问题,仍然组成10个问题传给其他10个人。
列出10个需要回答问题的人的名字,还要到这10个人的博客里留言通知对方——你被点名了。
被点名者不得拒绝回答问题。完成游戏的人将会永远得到大家的祝福。
2:这10个人要在自己的博客里注明是从哪里接到题的,
并且再想一个题目传给其他10个人,让游戏继续传下去。
不得回传。被点到名字的人将得到大家的祝福,并且所有的美丽愿望都会在不久的以后实现
3.:记得不要回传我了,不许犯规啊。




1.恋爱过的次数..?

怱3次或以上吧.好似

2.最想同你中意噶人做咩?

怱夜晚喺沙灘玩煙花..

3.你希望你的一半最好是跟你志同道合还是各有各的爱好?

怱志同道合拉,多d野傾阿嘛~

4.呢一刻,鉨蕞想同邊個講D咩呢?

怱xx,對唔住阿
怱你曾經那么的喜欢我,可是我卻不知道
怱其實你上次甘樣做,我知你系為左我
怱但系我都系明知故問,而且我阻止你甘做
怱系因為我唔想你有事
怱仲有嘅系
怱仲記唔記得我最后一次打俾你問你嘅嗰個問題阿?
怱其實我好想你嗰陣系答我”冇xxxx”

5.你会后悔曾经(或现在)爱上他(她)吗?!

怱唔會.一定~

6.如果你失去她(他),你又会点做啊?

怱會好hurt囖,而且會好難忘記佢

7.如果你有一种魔力, 你希望是什么?

怱可以自己想點就點..

8.被你钟意噶人拒绝,你还会坚持吗?

怱我諗我會喺心理面默默甘繼續中意佢
怱唔會再講出黎..

9.他/她對你做過最深刻的事是(不可以含糊哦.)

怱嗰日中午,系唔知嘅情況下
怱一出門口,佢就突然喺我后面出現
怱然后我問佢點解會喺度,佢唱左一句歌詞黎答我

怱嗰次我問佢點解要甘做
怱佢話系為左一個人,我知嗰個人就系我

怱嗰次bbq(拖嘅第一日)
怱佢燒左條”噥”嘅腸俾我,講笑甘話俾我食
怱我就話”噥”嘅,點食阿(同佢講笑)
怱點知佢真系好認真甘去燒過條腸仔俾我

怱嗰次我喊,佢一直跟喺我后面
怱到我終于肯翻屋企嗰陣,我撇低佢
怱跟住我見到佢喺嗰邊好心急甘搵我

怱雖然系d好細小嘅事,但系真系好深刻

10.如果一個你唔愛嘅人話愛你,你會唔會接受?

------------------------------------------------
到我點名拉..

honey,阿包,mating,茵.大波.珊.阿蘇.蔚宜.阿6.阿3.(●3●)ゝ”

台長: piN
人氣(62) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 雜.♥ |
此分類下一篇:好無聊嘅一日
此分類上一篇:

yylovu
這個summer的旅遊.
我做了你最想和你lover做的事哦..
不過不是和lover.是和親戚而已拉.

到時候..我門去放吧.!
2007-08-24 11:26:25
piN
哈哈,好阿~
2007-08-24 11:40:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文