24h購物| | PChome| 登入
2004-10-22 01:15:42| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聽歌有感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

從來聽歌都唔會特登話比人知我聽d咩
因此我自己都唔知自己聽d咩野既...由陳百強到massive attack到 joy division再到一d 不知名連名都唔識讀...咩都聽下
今日同個同事傾開計,問我有冇聽開d外國野,我好suprise佢會問我呢個問題,原來聽歌真係唔駛睇樣的,(可能william hung 至愛係potishhead都未定a),我話咩都聽下啦,有d都唔知咩黎既,佢問我有冇聽開blink 182,我答佢第一個竟然係冇
呢d punk 野我唔聽既(shit but 自己有 一期又真係幾好佢地既,而家又扮哂勁咁)
不過我都up得出greenday有新album既,,,
有時想問下自己成日搵d 唔同既野黎聽.究竟我真係識唔識聽呢?一或我係當sigur ros 好似pop 咁聽呢?我又真係搞唔清楚呢個問題,從前既我對電子野冇好感,而家反而開始勁鍾意,(why hate?因為好有落d fee好多 d 電野都係)我真係好奇怪
同埋其實pure music既album 呢期都聽唔小,我又真係識唔識聽既呢,可能有d歌係真係因為聽左舒服而聽的....
或者真係唔駛理聽果d係咩歌啦.自己真係like a 得啦



最後多謝 my ipod
有左你真係聽多左唔小歌
答車聽歌真係入耳個係屋企聽好多呢


我都唔知今日打左d咩
真係唸到咩打咩...^^



打呢篇野既時候聽緊:
Potishhead-NYC Live

台長: Jimmy
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文