24h購物| | PChome| 登入
2008-07-28 00:05:48| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

花火會@隅田川

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月26日
Location: 東京

我們8點半起床, 先到新宿逛兩小時, 然後去美容室扮靚靚!!

今日, 我們的節目是看到隅田川看花火(即煙花) yeahyeahyeah…
日本人有一個習俗, 會在觀賞花火時穿浴衣! 為了入鄉隨俗, 我們去租了一套浴衣!!



妝身前




妝身後




今次的隅田花火大會, 其實就好似香港年初二看煙花咁,
超多日本人會聚在一起看...
據上年的數字, 同一會場, 現場有98萬人觀看!(很利害呢!!)

按schedule, 花火會由1815開始到2015為止!!
當中, 開頭一小時會疏一點, 之後一小時開始精彩!!
日本人會帶很多食物和飲料在限定的位置上玩(好似我們去picnic咁!)
有一對對的情侣, 有一班班的朋友, 也有一家大細, 很是熱鬧!!
我和Camy也買了很多零食坐著看呢!!


對我而言, 日本的煙花跟香港一樣靚!!
但最特別, 是那種氣氛!!
最好玩的, 其實是扮靚的過程和穿靚靚浴衣在街上走的感覺!!

謝謝妳呀Camy,
謝謝妳陪我一齊玩!!
今日, 真的好開心同好難忘啊!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

每次在現場看煙花,
都有一種幸福的感覺!!

看見這樣美的煙花...
心...突然...有點點痛...
帶過我去看煙花的,
全都是曾給過我幸福的人...
煙花很美...但像曇花一樣短暫...


台長: SiuSum
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文