24h購物| | PChome| 登入
2007-08-16 18:28:13| 人氣88| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

好開心呀~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




擺呢張相上黎,純粹係因為有隻掌…


前日,同 FD 約左去睇 SIMPSON 英文版。我驚我地食飯有排講,所以就早一日上網買左 9:50 果場,好彩,真係較都冇咁準,只不過係睇唔到少少開頭而已。之前去左德福既 X 氣食壽司,唔駛點樣等就有位,正﹗(因為前面既人全部都係等迴轉位,我就冇所謂,因為我兩個位其中一邊都係貼住迴轉位既 ORDER TABLE)之後同 FD 買佢公司要去搞 FUNCTION 要用既野,再施施然去油麻地既許留 X 飲我既飛佛『芒果蘆薈爽』,最後去 TOILET 既時候有事喇。FD 要問我借某 D 用品搞到遲左睇唔到開場,不過唔緊要,因為一坐低已經識得笑,跟著就笑唔停…哈哈…哈…哈哈…哈……哈……哈……哈…最鍾意係踩滑板果段…睇到個咕咕仔(18禁)

走既時候,至發現係全場爆滿,連第一行都冇埋,真係厲害。第一行點睇呀﹖
見出黎都 11 點喇,於是去行下廟街,有得睇相…唔係相片個相呀,係相學個相呀。(我俾小郡主笑死,佢話去廟街睇 w-inds. 相﹖…)仲有塔羅牌,搞到我都心思思想玩,不過我信相學多 D,所以我睇住我個 FD 玩塔羅牌喇。我個 FD 話佢解得都幾好,起碼唔會拖,句句中要點,唔會模稜兩可,但我嫌佢冇講到 D 牌本身係咩意思,點解會咁樣解釋。

兜左兩個圈本來都係唔去睇喇,因為已經成 12 點,但係又真係好想知自己幾時嫁得出,我 FD 聽到我咁講,佢又話都想知道自己幾時嫁得出,哈哈,兩個驚死會攝灶 LA 既肥妹…於是,真係等佢睇完個鬼佬至輪到我地睇喇(終於)。

首先睇我先,好緊張…講我 D 咩我唔詳講喇,總之,話我廿九歲會有機會結婚…唔係呀化﹖嚇死我,咁咪一年半後﹖﹖個未來老公係有 D 錢既,同埋我個掌肥 DO DO,軟棉棉(嘔死),有旺夫運,又聽老公話,所以老公會好鍚我,嫁左之後唔駛點做都會有錢。哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈﹗



咳嗯﹗正經番喇﹗繼續﹗佢仲有講我其他№,講講下佢叫我除鞋俾隻腳佢睇,WHAT﹖睇相要睇埋腳既咩﹖咁佢話睇咪睇囉,好彩我唔係龍一,冇臭到暈左。佢鍊下我隻腳板幾下,就話我隻腳冇見到筋,又夠厚,所以唔會係辛苦命,嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈﹗


總之就好開心啦,基本上基督教係唔主張睇相既,因為所有野都係由天父俾既,唔需要擔心,所以我都係貪得意,聽下佢吹下水咁,但聽到呢 D 真係……










訓著都會笑醒﹗XDDDDDDDDDDD







慶:搞錯呀,我都有隻掌,做咩要阿涼而唔要我果隻 WOR﹖哼﹗



私:你果隻叫做壯士斷臂,條條 FING。






龍:………





(純粹見佢好可憐,所以至夾硬 POST 一張相上來)


台長: TANOSHI
人氣(88) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: w-inds. |
此分類下一篇:偷懶中……
此分類上一篇:情.與.義.

龍一
乜咁勉強你呀??
要夾硬.......
嗚........
2007-08-17 22:07:07
TANOSHI
私:鬼叫我冇影到佢隻掌既相咩,
要睇到掌紋至算架 WOR …
2007-08-18 12:25:50
慶太先生頭後個隻手係佢ga....XDDD
笑...笑死我啦!!!超似斷左=0=
那不是他的吧?!(笑)
2007-08-23 08:34:51
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文