24h購物| | PChome| 登入
2006-06-18 21:23:40| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

T-Shirt! Get!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

食完飯,就去 w-inds. 既香港唱片公司度喇﹗上到去,已經見到好多 w-inds. 既 Poster,間 Office 比我想像中細好多好多,只有一個單位,而且可以望到裡面少少,好鬼亂,同埋真係好 Office 款囉﹗我表明來意後,工作人員就丟咗三張紙叫我是旦抽一張,上面係分別有寫 Size S、M、L,我抽中咗 M(我果然係一個 M 女),於是就攞咗件中碼衫走喇,臨走時拎埋佢哋個紙袋走,不過上面印住既唔係 w-inds.,而只係唱片公司既嘜頭咋﹗不過唔緊啦﹗走前仲望多一陣 D 海報至走,因為雖然只得幾張,但係都好壯觀架﹗


出去電梯口拆膠袋(其實應該喺裡面拆既,不過當時諗唔起),發現我要既中碼就係下面張相咁喇﹗


好鬼大件,好似男裝既中碼,女裝既加加大碼咁,著咗好似著裙咁,我諗要改裝至可以著喇。個款其實之前都睇過,而家真品喺手上嚟睇,真係好似 PE 堂既 PE 衫,個 Logo 咁簡單,我諗遲 D 可能女人街都會有呢件翻版喇﹗哈哈﹗

真係 M 碼架﹗

台長: TANOSHI
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: w-inds. |
此分類下一篇:Yeah~~~~~~住先﹗
此分類上一篇:木曜日的午餐

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文