24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 17:57:34| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5/8/04ˍˍ世青

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  **頭先打緊o個篇日記,打打下..唔知‘咁’錯咩‘制’~~冇左呀~嗚!!><
  今日..11:15起身>>岩岩好睇到‘流星花園’~睇左咁多次..我都可以喊ga~~喊到傻左!!哈~~不過睇左咁多次,都覺得好好睇!!好正>>不過會睇到勁心痛~~又hurt wo~~
  睇完,唔想做功課!!哈哈..冇食飯!!咁我就睇《狂愛龍捲風》,ok啦~~都唔算好好睇!!算..咪當睇靚仔lu~有仔仔同埋朱孝天麻~~不過,我好鬼憎o個個「徐若瑄」,係度扮可愛~死未!?之後,睇睇下,發覺就黎3點ˍˍ我地約左人3:30係太子等~~oh no!!之後,我同家姐以快快速搞惦!!
  3:55就去到太子lu!!嘻**sorry~遲到!!><大家唔好嬲呀!!之後,好快就到灣仔lu!!
  之後>>世青**去到會展!!開會~~要著件唔多靚既野!!之後,聽完,就入會場stand by!!企左好耐~~有個外國靚仔同我say‘hi’wo!!佢又想問我問題既時候,佢自己同大班走左lu~~我諗佢同我差唔多大~嘩..好開心呀!!之後呢..d人好鬼鐘意同我say hi,又唔知點解d人又好鬼鐘意同我..咁我咪又對番佢地笑~~原來咁好累ga wo!!個口又(支力),隻腳又(支力)!!好(支力)!!不過佢地咁nice..所以我都好hapi!!睇左開場少少..出黎去開會lu!!
  之後,去左7仔食野..熱狗!!唔係咁好食><!!哈哈..佢地成班係度食杯麵~~好得意!!之後番番上去~~入番聽...o個個外國人好gentlemam!!幫我地開門~~呢d就叫gentleman!!唉..令我諗番起d人,d人話改...呢d野有得改嫁咩..係出自內心ga!改既話..咪姐係扮!!
  入到去聽...d英文歌好好聽,台上面d人又唱得好聽!!umum...好enjoy!!氣氛好好..1d都唔悶!!睇左一陣,就俾人叫番出黎standby!!我地就係負責帶人上車!!d人等左好耐先有得上車..好慘!!佢地有時差,個個人都死晒,仲要等咁耐~~!唉...發生左d野..好激氣!!..不過真係好衰呀佢..話我地唔係基督徒!!有冇搞錯...好嬲!!
  之後...珍珍自己走左!!我地就去左tw~~飲野..講野講到好大聲~hehe!!之後就各自番屋企!!
p.s好(支力)!!好眼訓!!

台長: monki
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文