24h購物| | PChome| 登入
2002-04-30 19:15:48| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

捐血日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一早就知道今日有得捐血, 但係因為要PRESENT, 諗住捐完去PRESENT, 我驚會死, 所以就冇準備喇! LUNCH都只不過係飲左個奶o者!
但係到我present 完就好想去捐下喇! 之不過又唔知捐唔捐得喎....因為唔知係咪M 完一個星期後先可以捐....問周圍個D 人又唔知喎~

之後阿同學甲捐完返黎, 佢又話填個份問卷個時, 冇講到M 唔M 既問題喎!咁放學個時索性去睇下捐唔捐得, 呵!點知又得喎.....
就係咁樣, 肚空空咁去捐喇...嗯!不過我覺得旺角個間捐血站D 姐姐好人D JACK! 幫我抽血個位姐姐都唔好人既!!
捐就好快捐完呀...但係坐就坐左鬼死咁耐!悶到死呀!!!不過起身個下野好暈~
之後拿拿聲飲完個野, 食完個餅就走喇!
嗯~~肥美仲話你E家虛弱, 我會好溫柔咁對你! 嘩~~~真係幾感動呀!!嗚~~

台長: 包頭
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文