24h購物| | PChome| 登入
2003-11-17 20:06:59| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17Nov 2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝八點幾...好唔願意之下起左身..
搞完一大輪野..出門口!
照常搭完87k 再搭火車...
搭搭搭...聽聽聽(歌)...搭搭搭...鬼咁快就到站喇..

hei hei下咁樣行到BC 509門口, 入去..
入到去就聽到icarus 好大聲叫"早晨.."
之後搵到個位坐...個位都未坐暖, Wendy又返黎喇...
吹左一陣水, 到Fanny...
咦~Fanny 有明顯既變動bor..佢個頭...
佢仲highlight左添...
佢整左3百幾蚊咋...加埋哂所有野..
頂~~~個時我整左5百幾6百囉~~
搞到我又想剪頭髮喇..但係o岩o岩剪完冇幾耐咋bor..同埋又highlight呀?嗯...染又唔知染咩色好喇..
Fanny仲穿埋耳窿添呀....
哼~changing image呀...係咪溝到仔?講~
不如再黎多個大突破...陪我穿肚臍啦~

上堂聽班唔識既人present...但係我住程係度聽歌, 同埋同Fanny 寫紙仔..
寫到兩面都full哂~
full到...唔可以再full...

上完MM, 亦都一如以往..唔上HRM, 同Jessman, Kit, 阿Miu去左紅磡個間百景個度食野...
食返上次好好吃既吉列豬扒出前一丁麵..
好熱呀..又脆..食完仲喉嚨痛添..家下.都痛緊....

食完上左阿Miu間房度hei...
順手lor埋Biotherm 既coupon..

hei到2點3度啦..就返去上CLAW, 眼訓到爆~~佢問D問題,我唔識答...
好彩有阿KIT 打救~

上完CLAW, 5條友一齊由DE 行去M CORE, LOR咩Preferred Graduate 既野囉~
再去返PQ305上堂...
阿Dr. LC 今日好似好不滿我地咁呀下...
我仲開口叫佢不如下星期5先交個assignment啦...嗯..我諗我唔會retake 卦...Dr.LC咁好人...

四點半落堂...
之後就搭巴士返屋企喇...
累到...坐坐下就訓著左...
MP3 開到鬼咁大聲都訓得著...
訓到沙田醫院先醒...

返到屋企樓下, 去左買個豬腸粉食..好叉肚餓...
返到屋企即沖涼...因為好似唔知點咁樣...

跟住..咪到家下囉~
一陣就溫書....唉~好悶~


最近好似冇乜點樣UPDATE 個台~
我諗除左係ICQ 有傾計既好朋友知道最近有咩發生之外( 唔計poly人), 其他人都可能覺我來無影, 去無蹤咁樣架喇.....

呀~我突然想係度多謝阿小學同學仔..阿頌~
好兄弟~~多謝你!!!

台長: 包頭
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文