24h購物| | PChome| 登入
2003-11-06 02:04:19| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

豪~情~夜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天又証實炒多一科啦~
炒完LAW又炒HRM喇~ 連average都冇囉~
灰到爆~~~
灰到我真係冇乜心情講笑~
放左學, 陪fanny 去別府食佢既lunch, 但係已經係四點幾架喇!
Jessman 同佢係度叫我唔好咁灰啦....
但係...我白唔起囉~~~

跟住又陪阿Fanny行利時~
陪佢陪佢~點知就我地買左衫囉~~變左~
呀....嗯.....心情唔靚~又亂使$啦~
見到件外套~好靚~~試上身~好開心咁樣bro!
"幾$呀?"...300~
"嗯.....平d啦~~姐姐~"
"好平架喇~"
"黎啦~~"
"好啦~~290啦齊頭"
跟住Jessman又搵到件衫, 大波點~
我地係度問買多件~再平d啦~
之後變左九折~
跟住阿Fanny又見到件衫~
再叫~如果可以再平d就好啦~
我係咁讚姐姐靚女~
之後仲扮sale屎話"我俾個八五折你地啦~"
點知佢真係打去問老闆得唔得bro!
呵呵~~就係咁...一件300蚊既外套~255就買到喇!

好多謝Jessman呀!其實佢都唔想買架~不過見我咁樣樣...就陪我癲下囉~
好感動呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jessman..........多謝你!!!

跟住去左旺角....
等睇豪情~~
買完飛~再同Jessman 周圍行...
佢要去聯合個邊, 但我都唔知要去邊度等人囉~
我陪Jessman行到差唔多聯合...
又再返返轉頭去旺角囉~~

咁食下野呀~打個轉呀~
就睇啦~豪情~
嗯...開頭好好笑~之後好悶~
可能....眼訓卦~

睇完就飛返屋企~
廢事阿娘黑面~~~

咁就...一日喇~

台長: 包頭
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文