24h購物| | PChome| 登入
2006-01-17 22:14:57| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20060114.特殊奧運會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日應承左Heero去幫手做義工呀,
咁我就叫左Emma叫我起身喇,點知我個電話成6:45am先開,
咁就俾佢鬧左我幾句呀,真係唔開心喇!>,<"

咁我都好盡力係八點左右去到粉嶺kcr呀!
咁我就同kammi一齊搭的士呀,岩岩好呀!
我今日都好開心呀,但我知Heero好辛苦呀!
佢今日六點九就返到中心呀,同時發現好多野未ok,
咁佢都唔係斤斤計較既人,佢都會做埋佢既,
但我知道佢真係好辛苦、好無奈呀!

去到九龍灣運動場,整體我從參加既角度去睇,
我覺得十分滿分都有七分既,整體除左食飯時有dd亂之外,
總算合格啦,係咪?唔好對自己要求咁高喇!
但當我見到我班仔仔好努力去比賽,
但又因為報名時報時上有出入,
而另他們既名次上又有出入呀!
真係好心痛呀,話哂我的寶貝嘛!


完左活動之後,我、Kammi、Heero、Emma、Florance同Navy,
一齊去左Special Cafe食tea呀,
但眼見大家都好累呀!都無咩野講咁,
或者今日真係消耗大家好多精力呢!

到十點幾左右,茂李又同我傾返個問題,
咁我都有講返我既意見既,
但我有時又會諗我既意見究竟中肯嗎?
但我都希望我幫到你嫁!ok?

PS. 好多謝Billy同Ken一齊黎幫手做義工呀!
真係估唔到我呢個人一生都無咩叻,
就最叻身邊有一班好好既朋友仔呀!
另外,記住Billy唔係我男朋友呀!ok?

台長: 簡單小女孩
人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文