24h購物| | PChome| 登入
2005-09-24 02:04:03| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

play hard, work hard

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日都好忙...一方面係忙玩,一方面係忙做野(好正經0既野!!)
星期一去左踩單車...第一次踩完單車之後會雙手痛到訓唔到 :(
星期二去disneyland...由朝早9點幾玩到夜晚9點幾...
我真係老啦...累死...
而且D UVA+UVB 加速我0既皮膚老化, 仲令到黑色素增加...
我唔知仲有無機會做返個正常人呢?...而家好黑...唔該你0地0係街度見到我唔好再話我黑左好多、唔好問點解我咁黑...嗚...我會唔識答
Play hard 之後就係work hard
Final Year Project (FYP)好多野做...希望我0地識得做,而且又做得晒啦
成日都0係POLYU留到好夜...我唔想0係0個度過夜呀...組員們...加油!

今年讀一科叫做Memory deficit 0既subject
發覺我真係有少少失憶...同埋記性好差..
點算?!

Last but not least, please pray for one of my lecturer - Dr. Tam. He’s now in the ICU and he’s unconcious...I don’t know what I can do to help him...but please pray for him and his family!

台長: ~Tobey~
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文