24h購物| | PChome| 登入
2004-11-02 01:03:48| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

篇屎的第2天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

想同某人講:
11月啦喂~~~~~

今朝10點半先起身law
食緊奇異果mama先話有沙律...好多薯仔好飽+__+
計落原來都差唔多出門口ga la
(今朝mama話要俾一半做家用...真係大家一齊用law...)
執好d野就去tic
gum埋錢上到去交埋d coyp先搭10~好快!
報左16號~還神還神!!!感謝主先岩^___^
頭先出緊去六月打黎叫我返公司拎d野(law)
中文master,landbetween,heritage,釘書機&釘,膠紙,橡筋...
跟住又返篇屎又開始我守夜的生涯...
今日開工放左新約全書係台頭又戴埋新頸lin^___^
開頭差d lai野...拿手唔成世就係呢d@_@”
去toitoi既時候諗返愛麗思問麵麵覺得自己做唔做得黎同艾打問我欺唔欺hon呢份工
x______x諗樣~~~~~
3點9出去迫...蛇仔去買電話law
個candy同joe好慢...
(原來等到最後唔駛我簽名ga>____<KUSO!!)
4點8跑返去搭10抵疊(好彩個惡m走左...)
之後乖乖地坐係度(搞新電話 唯一而家可以用既handfree因為部西門無插位而成盒得個望0___0)6點先再去toitoi
未行到返黎已經聽到電話響
’喂!karman a,我係阿ling a~’
-______-...
’你中文名係咩a?’
+______+...
問黎做咩呢x__x???
無耐又打多黎一次問個英文拼音......
7點幾彼氐揾我^__^(我想話呢錦倫既資源竟然俾個永安既玩law)
放工幫davey同june交埋數(第一日竟然蛋x__x)去意粉屋揾彼氐
d野食just the same as pizza hut
但係真係好食d ga wo:p:p

今日又收到俾人報串後電話
又係佢!!!!!!!!!!我D~~~~~

台長: 小麵
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文