24h購物| | PChome| 登入
2004-12-31 04:19:24| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我很可惡,是嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


有時覺得自己真係好膚淺——
又要「合眼緣」(好聽就o甘講,唔好聽就叫「睇樣」);
又要叻過自己;
又要心地善良、對自己好……
一句講晒,外在條件要「好」。


但望番自己,根本又不是那麼好條件。
我明白「人揀我、我揀人」的道理,
但做唔做到又係另一回事。
所以我成日問肥豬:
他是因為追唔到更好的對象、定還是真心鍾意琪琪而同她拍拖呢?
雖然我問過no甘多次,但我似乎都未get到佢的答案……



-----

最近,佢終於講左,雖然只係ICQ,但我想這其實是認真的。
但我反應不過來,唯有繼續扮唔知,叫佢唔好講笑……

和n個人傾訴,大家似乎都不贊成我的做法,
漸漸,我都覺得自己太可惡了……
我反覆思量,其實問題是出在我自私,
我怕我一拒絕,
連朋友都做不成、
亦怕沒有了依靠(例如沒有人再這麼樂意教我做comp、無條件給我source)、
又怕開心/不開心/無聊時沒有人和我說話……
雖然我不是只有他一個朋友,
但這麼遷就我的就只有他——


我很可惡,是嗎?

台長: 名不副實的大學生
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文