24h購物| | PChome| 登入
2006-02-04 03:08:03| 人氣609| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[歌詞翻譯]Damien Rice--The Blowers Daughter

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

[歌詞翻譯]Damien Rice--The Blowers Daughter

騙子的女人

所以就是這樣了
就像你說的事情將會如此
生活輕易的加諸於我
在大多數的時刻中
所以就是這樣了
在更短的故事中
沒有愛也沒有喜悅
沒有英雄在她的生命當中
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著...

所以就是這樣了
就像你說的事情將會如此
我們將會忘了這些騷動
在大多數的時刻中
所以就是這樣了
這更冷的水深
騙子的女人
否認的瞳孔

我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著妳
我沒辦法不注視著...

我有告訴妳我有多憎恨妳嗎?
我有告訴妳我想要
將這一切都拋在腦後

我沒辦法不思念著妳
我沒辦法不思念著妳
我沒辦法不思念著妳
我沒辦法不思念著妳
我沒辦法不思念著妳
我沒辦法不思念著...
我的思念...
我的思念...

直到我找到新的對象


”The Blowers Daughter”

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can’t take my eyes off of you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes off of you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We’ll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower’s daughter
The pupil in denial

I can’t take my eyes off of you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes off of you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes off you
I can’t take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can’t take my mind off of you
I can’t take my mind off you
I can’t take my mind off of you
I can’t take my mind off you
I can’t take my mind off you
I can’t take my mind...
My mind...my mind...
’Til I find somebody new

台長: 傅紀鋼
人氣(609) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文