24h購物| | PChome| 登入
2004-11-21 20:27:33| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今 日 去 左 民 安 隊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝好早就返左民安隊...//**
開頭好似個自閉仔lor...//**
因為我同獎勵分開左...//**
今日真係好辛苦...//**
要自己check d制服...//**
跟住要抽住20幾樣野上6樓...//**
唔係講笑...//**
真係好重...//**
有:衫,褲,裙,鞋,cap等等...//**
total有20幾樣...//**
跟住係咁教我地點wear d衫...//**
之後就食lunch...//**
跟住又再try...//**
try左好耐...//**
跟住落去步操...//**
之後就走得lu...//**
但係最開心係識到一位leader姐姐...//**
好好人...//**
佢同我地全班影相...//**
我feel到佢好唔捨得我地...//**
最初我對佢都冇咩feel...//**
但係到左呢個時候都覺得佢好好人...//**
跟住走既時候...//**
我同佢講bye bye...//**
佢就無lala搞我塊面...//**
佢同我講:我覺得你都幾可愛呀,其實你都操得幾好,不過我見你好似冇咩講野...//**
我心諗:緊係la,坐我旁邊既人我都唔識...
唉...
佢真係好kawaii...//**
無lala話我kawaii個下先kawaii...//**
嘻...//**
雖然多數以後都唔再見...//**
但係我會記得你...//**
Ling姐...
PS~這是DasH~~

台長: 肥Con仔仔仔...//**
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文