24h購物| | PChome| 登入
2006-12-07 21:43:40| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07.12.2006.(Thu)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



最近呢個星期差唔多晚晚都出左去~仲去到十二點/一點先返屋企~好似好唔似我咁~但其實我好鍾意咁樣的~呵呵...星期二gor晚俾姐姐呼喚左出去陪佢dinner加study maths~then就陪左佢愛人&佢地個frd去左coloane到dinner la~又一個十二點先返屋企了...

尋晚因為三文得閒~所以就過左taipa搵佢la~佢都唔得閒左差唔多一個月lu~所以尋晚都傾左ok 多野~由於我差唔多成十點先過去搵佢~而且我地傾左好耐~傾到好入神咁~then去等bus gor時發覺部部bus都係返廠的~點知一睇電話先知原來已經十二點二~所以就即刻打電話俾姐姐求救la~最後係佢同佢愛人去接我~再去coloane 陪佢地食野~先返屋企的~~

今日~又係agnes放自己假的一日了~~其實本身今日都唔想返學ga~不過唔知點解就係無去做到~其實我都想知自己點解會唔走堂~仲係上足三堂lor~唉~suki變左la~以前我唔係咁ga~唉.........

有時會係到諗~唔再鍾意佢~因為鍾意佢好辛苦呀...T_T...但係好似又做唔到喎~每一次佢係我面前ge時候就會好自覺咁企係佢身邊~等佢拖我..雖然每一樣野我都好似好被動&處於弱勢咁~但就係會默默咁等佢拖住我gor刻..咁樣真係好嗎?對佢對我黎講好似都唔係一件好事..但我又無嘗試過去阻止..真係好唔知自己到底想點....who can tell me??


台長: 素姬
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:08.12.2006.(Fri)
此分類上一篇:04.12.2006. (Mon)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文