24h購物| | PChome| 登入
2004-08-08 21:26:47| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

〝世 青 令 仔 多〞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個禮拜好少打日雞咋...
唔好2c 
因為世青之故
so 好少打..
哈哈~
係時候入正題先...
好開心呀
係ca/\/\P 2經有好多令仔啦~
點豬係世青重多令仔tim...
好開心>w<
又可2見返jim & jack 
yo~
佢地好有才華呀~
jim :結他勁
jack:打鼓勁
之後又識o左
cathey
sarah
andrew
kennth
....
之後
有日..
同呀jack 映相~
好kai心呀...
嗚也也...@ˍ@
之後又問佢資料
本來諗住約佢食mum mum 
but 佢
話佢要返usa with 佢呀媽,呀jim wo
好lost..
之後我同sa,ling,wing
同佢講bye bye 
之後重同佢講o左”i miss u ”
之後佢地重同我地笑~
之後我地都比佢電到傻o左@ˍ@
今日係last day 係世青
我地都叫人同我地sign
之後我地d 3到充滿sign lu~
好kai 針 唷...

台長: ▊呀﹏丹︴。▊
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文