24h購物| | PChome| 登入
2003-04-18 23:28:08| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔門之旅~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日補補下習~~媽咪突然打電話黎問我去去塔門喎~~咁今日又冇咩野做~~咪去囉~~
補完習就好趕咁去左緊料水碼頭搭船去塔門勒~~~
今日好多人搭船呀~~大部份都係揹住大大既袋去宿營~~如果我又有得去就好喇~~一定好好玩~
我地搭船由馬料水出發~~途經深涌、荔枝莊~~之後就係塔門喇~~深涌同荔枝莊呢兩個地方~之前都未聽過架~果度好多人去camp~~望埋去全部都係樹黎既~唔知入面有d咩呢~?!
而塔門呢~~係一個小小既島仔~~~~上面有兩三條村~兩個碼頭~~有好多阿婆阿公o係碼頭度賣海產~有酒樓~~有餐廳仔~~有間好靚既警崗~~島上面既建設都好新好靚~~我諗都係為左將塔門成為一個旅遊區而設掛~~
除左有村之外~~~塔門最重要既賣點就係島後面既一大片草坡~~同好大好多既疊石岩~~~勒~~個veiw真係好正~~~~~~~~
我地落船之後就即刻去醫肚~~我地就去左島上面唯一一間餐廳~~入面只有麵食~~而且係冇咩Åtim~~~草草食完之後~我地就上山勒~~~沿途仲布一大片既~~~~~牛屎tim~~行左一陣就上到去山頂勒一上到係~~~~嘩囉~~真係好莊觀呀~好正呀~~不過好曬呀~~~果度好多人~~有人放風箏~~有人影相~~有人坐o係個亭度吹風~~有人扎營~~~我地就o係果度左影右影~~真係好靚呀~
之後我地又行落石灘~~果度冇咩特別~~係有好多蚊滋仔o係d石度~~我地見到就即刻走喇~~~之後我地走捷徑爬番上山~~~真係死呀~~~之後又係行山囉~~好多營~令我有個衝動~~好想去camp呀~~夜晚o係個山頭度對住個海~望住個天~~吹住d風~~~數下d星~~~嘩~~~~真係好正好好feel呀~~~~~好想去tim~~唔知幾時先有機會呢~~~
之後就見到個疊石岩啦~~我地o係山上面~~踢牛屎~~哈哈~~媽咪帶頭先囉~~咁我地咪踢囉~~都冇乜野姐~~都硬既~~~之後就落山~~~老豆去釣魚~~嶵留低我同媽咪o係度曬~~~慘~~~冇幾耐就番去lu~~我地今次搭船返黃石碼頭再轉車返屋企~~~~~~~
搭車果陣已經知道今次弊喇~~~~~~隻手曬到紅哂~~仲痛tim呀~~~~唉~~~又黑番喇~~~最衰唔記得帶太陽油啦~~~唉~~~曬一次已經咁喇~~~~黎緊個星期日又去曬~~~~~又要做番個黑妹喇~~~嗚~~~~~~~~~~~~~~~
嗯~~~真係好鍾意郊外呀~~~~~~空氣都可以吸得大啖d呀~~~~~正~!!!!

台長: 阿紫
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文