24h購物| | PChome| 登入
2004-10-11 17:07:27| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

淫賤的小馬

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝搭火車..發生左d野
好驚~果3條友唔知佢地想點,嚇死我
見到大屎wing,but搭273就同左阿嘈坐
返到去就黎遲到..好fuck呀
做中史corr,做到手都斷
小息搵ms ip~又係唔見佢..
同小云講左d野,俾佢搞到我喊
真係yuck~
之後同歐小馬講下佢地..又係度講我條仔--kazumasa
想點先?
第2個小息肥雪發癲了~俾青姐激親
世史要test呀,不過好快做哂~同隻死歐馬傾,又係度講pk旭
波波個偶像~至愛--pk旭(我想嘔)
lunch慶祝黃曉生日~開生日會呀我地
買左好多薯片蝦條,蛋卷,oj
食淨一包薯片,上中史堂之前食啦
ms kwok真係搞笑,成班人傳黎傳去包薯片
佢咁都唔發現,仲要我成枝oj都飲埋la~出去掉埋垃圾
佢都唔知咩事..唉~真係搞笑呢!!
放學搭70x~俾隻文西笑到我死
講左175次阿滔
計住哂~
返到屋企..歐馬send相俾我
淫賤呀佢~眼甘甘望住河童既xx(唔講得)仲要用手托住
haha!!~睇dvd~好可愛的狗仔
之後..同kazu嗌交,激死我la
最後都.........
baby maybe(now聽緊)

never say goodbye
say goodbye
baby maybe~yeah yeah!!


台長: 尚未設定
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文