24h購物| | PChome| 登入
2008-04-20 01:04:38| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賽馬會漢堡包

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝原本係公司足球隊踢波,但琴晚已收到通知取消。

15:00 o係跑馬地馬會看台貴賓廳聽Investment Seminar,第一次o禁濕水聽投資講座。
其實,AXA個Agent都係琴日下午先問我有無興趣,我又覺得OK,又估有小食俾我當Brunch醫肚,所以去聽。
結果,即磨咖啡、鮮果撻同巴拿馬火腿包呢o的一向幾鍾意食多幾件o既o野,我都只要兩件:因為,食o左3個漢堡包!
唔好睇小呢個包:
1. o的包皮係焗過到微脆;
2. 兩片蕃茄幾新鮮;
3. 半片芝士焗過,唔會溶,有得慢慢品嚐;
4. 牛肉加o左適量粉後煮,中間有小洞而唔會硬,又銷住肉汁,又夠厚;
加上生菜絲,用馬會膠簽拮住,既好睇,又好食,所以試完第1個,就夾多2個食~
食飽(係好飽)就同個Agent傾o左陣,佢又Recruit我去做;不過,我當然唔想再做Agent。

佢同佢老闆Call的士車我同另一個客出Time Square,費時要我地淋雨出地鐵站(當然係Agent俾$$$);但由於我錯誤估計近七點會收雨,結果行去灣仔搭船過海後,水浸海防道而被困新港,要等半個鐘巴士去品香樓。

結果,遲到成個鐘,累周生+LiVi+陳水+阿柏+簡尼夫+Erik+Billy久候,真係好對唔住‥‥‥
又一次小型FS聚餐,雖然已加價,但物有所值。
話時話,邊個提議叫雞o禁醒?可以比較飽肚,又好睇~

台長: 金文泰
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:日記 @ 20 Apr 08
此分類上一篇:軟殼蟹手卷

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文