24h購物| | PChome| 登入
2006-11-24 00:16:12| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

高高低低

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月22日

Lunch同2位同事去食厚福街金太郎,麵係比飯高質素;而另加HK$2 o既熱飲係只比水濃,所以下次我寧願唔加飲綠茶算。

Fund Admin位同事見我檯面有幾件麥嘜麥兜擺設,所以特登e-mail一個麥嘜年曆俾我,好靚。

收工同友人去又一城食EXP,美味o既牛舌,雞Pizza同紅豆酥~得贈券,可以去樓上新開o既越南餐廳有紙包卷送。
第一次去Godiva,先至知原來自己唔識為自己揀朱古力>.< 所以,我係肥得怨枉。
我真係真係唔識行街架,竟然差o的迷失o係又一城……
思維上,經常不由自主地economic化。

用收到o既優先場戲飛睇《陽光小小姐》,開頭其實有少少悶;不過佢可以用喜劇形式,帶出發人心醒o既道理,真係唔錯。和而不同,互相包容,就係人與人相處之道。

已經好耐未試過o禁開心^(oo)^

****************************

11月23日

一起身就手腳冰凍,但無發燒。成朝開工又忽冷忽熱,完全無乜工作能力;好在中午開始好轉。
Lunch同2位同事去厚福街尾間打冷鋪食客飯,個咸魚蒸肉餅好好味。
較早o黎o既新女同事今日辭職,我manager又要頭痕lu。

下午就心不在焉,總係左諗右諗,攪到填同一張form填錯成3次……

同事間研究豪華餐,發現美麗華酒店同灣仔萬麗海景酒店Dinner Buffet唔抵食,半島就吸引;但我唔知點解唔想講、亦無提魚翅城o既翅……

收工就同較遲o黎o既新女同事去搭船到灣仔。佢去新鴻基上堂;我就去中環廣場聽敦沛個投資講座。用途近乎無,但得美心西餅1件,維他檸檬綠茶1包,同水晶Macau Tower擺設1個,都值回船費。

搭船返尖咀。剛落船就開始落雨,所以行Sogo o果邊,避免遮撞遮。但因為顧住諗o野,所以行錯路……

一個短短o既電話,已經係好大好大o既心靈支柱。

台長: 金文泰
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:興趣
此分類上一篇:

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文