24h購物| | PChome| 登入
2006-11-18 20:16:45| 人氣189| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*歌舞青春-When There Was Me and You*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

It’s funny when you find yourself 發現自己
Looking from the outside 從外面觀看真是奇怪的感覺
I’m standing here but all I want 我站在這裡但卻
Is to be over there 渴望過去那裡
Why did I let myself believe 為何讓自己相信
Miracles could happen 奇蹟有可能發生
Cause now I have to pretend 而現在我必須假裝
That I don’t really care 自己毫不在意

I thought you were my fairytale 我以為你是我的童話
A dream when I’m not sleeping 一個真實的夢境
A wish upon a star 向流星許下願望
That’s coming true 竟然能夠成真
But everybody else could tell 但除了自己以外,大家都看得出
That I confused my feelings with the truth 我們之間我錯把
When there was me and you 感覺當成現實

I swore I knew the melody 我發誓我認得
That I heard you singing 你所唱的旋律
And when you smiled 你的微笑讓我相信
You made me feel 我也可以唱和
Like I could sing along 但你離去
But then you went and changed the words 說出那樣的話語
Now my heart is empty 現在我的心空蕩蕩
I’m only left with used-to-be’s 只剩回憶
And once upon a song 與已落幕的歌曲

Now I know your not a fairytale 現在我知道你不是個童話
And dreams were meant for sleeping 只是睡夢中的夢境
And wishes on a star 無法成真
Just don’t come true 的願望
Cause now even I can tell 現在,連我也明白
That I confused my feelings with the truth 我錯把感覺當成了現實
Cause I liked the view 只因為我喜歡
When there was me and you 我們在一起的感覺

I can’t believe that I could be so blind 不敢相信我竟如此盲目
It’s like you were floating 你往上飄
While I was falling 我卻往下墜落
And I didn’t mind 但是我不在意

Cause I liked the view 因為我這樣的景色
Thought you felt it too 我以為當我們在一起時
When there was me and you 你的感覺也跟我一樣

*此歌在無名

台長: *♀呆a袋鼠♀*
人氣(189) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評) | 個人分類: ♥歌詞♨ |
此分類下一篇:*歌舞青春-What I’ve been looking for找到夢中人*
此分類上一篇:*歌舞青春-Breaking Free自由無拘束*

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文