24h購物| | PChome| 登入
2005-04-04 20:59:58| 人氣131| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

01/04/2005*→到達張家界※日記←

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

01/04/2005

一早就要起身…因為5點半就會落車..
起身同maggie去梳洗….好眼訓…
落車…

去到火車站….都未訓醒…見到有人牆係度..
原來佢地就係”湖南張家界旅遊學校”既學生…
佢地一見到我地就幫我地攞行李…真係好熱情呀…
之後就上車….

之後就去”土家民旅風情園”…
比我地係去梳洗…但係我頂唔順囉…落左火車先梳洗…點見人呀..
但係又有人咁做架哦…

之後去到…佢比三間房我地…10個人一間房..
7點半就出去食早餐….

唔見飛果個人…原來佢未梳洗...真係頂佢唔順…
之後又洗頭…攪左好耐..
又唔記得攞左電話出離…大佬….你係唔係有好多野想唔見呀…
我有諗過係佢自己丟左張飛…唔一定係人地偷…

之後出去食野…d野係凍架….係天氣咁凍之下…係凍…
我果一枱有我 Maggie betty cathy ivan eriko 嘉兒 ivy 阿敏 yoyo 十個人…
係一個組合….
每一次….d野一上枱…都會去左ivan同eriko面前….其他人永遠都唔洗食…
ivan永遠都係會咁無紳士風度…鬼咩…eriko想食丫嗎…
其他人都唔洗理架啦…

之後其他人知道都唔出聲…都由得佢…
之後我地就行呢個地方…當地旅遊學校既學生同我地講解…有一個呢個地方既導遊…又係仆街離….
根本又唔理我地聽唔聽得明…又唔理我地追唔追到佢地…又行得快…仆街..
fouir 咪同佢講…點知果個仆街講…”根本就無人聽我講野…我唔洗理會…”
我聽到都覺得火啦…fouir仲火啦…
之後我地做學生梗係玩下野…佢夠膽就鬧我地咩..
我地就係要慢慢行…大大聲講野…之後又問當地旅遊既學生..
吹咩….你夠我地成班玩…
之後佢就慢慢講 慢慢行…

之後佢有表演呀…睇到嚇死人啦…
嘩…神打呀…都係刀槍不入…
仲有一樣呀…有個男人丟d玻璃係地下…另一個男仔訓上去…
之後放塊木版上去…之後就叫人上去..
有幾個人都上去…嚇死人….
真係好恐怖…..

之後就去行山…叫”張家界國家森林公園”….
有一張卡仔比我地架…佢會入低我既指紋囉…
好神奇呀…
之後坐車仔去行山…仆街呀…3千幾級既路…
行到想死….
Maggie仲行行下m到…好多人都係咁….麻煩…
我見到maggie行得慢…我陪佢慢慢行..
攪到我同佢都係最後…

ivan做左eriko既貼身工人…又幫佢攞野…睇埋呢幾日既行程你地就知咩事..
總之呢一刻就見到佢地出相入對啦..
唔識佢地…以為佢地有野添呀..
開學果陣已經覺得有野架啦…但係佢地話唔係丫嗎..
一睇就知道 ivan鐘意eriko啦…唔好當我地d同學係白痴啦..

終於都行到上山啦….攰到想死呀….
我上到去就買手信啦..都係買比suki 家姐 hktt既同學…

之後又去食飯…
仆街…又係果d野…想死…
又係果一枱人…
又係一上菜就比人轉左去….唔洗講啦…梗係去左eriko同ivan前面啦…

試過…我夾緊…eriko一句…”我想食果一個”…
ivan即時轉…唔洗其他人係唔係夾緊野…當時都有兩三個人夾緊…
有無禮貌架….最少你都比人夾完先啦….
其實betty 同 cathy都見到…佢叫我冷靜d…因為佢怕我會企起身屌ivan….
其實我係想…但係我比面 cathy 同 betty 我算….由得佢…

之後我 betty cathy maggie都無咩點食啦…
因為費時一陣夾夾下又轉呀….仆街..

之後下午又去番上就去果度…去”金鞭溪風景區”….
我有睇到”千里相會” :紫草潭” “雙龜探溪” “文星岩” “景區中心水繞四門”…
都係石離架…….
又係行…對腳已經唔係自己….無目的咁行…仲好遠添啦..

我地一路行…一路唱歌….
唱過”勁歌金曲” “童話” “老鼠愛大米” “誰明浪子心” 等等…

有個湖南既女仔問我呀…(指住姑婆講)…呢個帥哥是不是單身的…
我話 我不知道…我跟他不是很熟…
之後就坐車番去..好快就到…


之後就番酒店…”武龍酒店”…
得三 四層架咋…
我同cathy同房…係2138號房…
betty 同 eriko同房…2038號房…
Maggie 同 ivy 嘉兒同房..
但係maggie去左ivan房訓…唔知點解..由得佢…

上左房之後…收拾一下d野…
之後7點就去食飯啦…
又係果一組人….唉…
今次有”蒸水蛋”..明明係betty個位落…
又係eriko一句”蒸水蛋呀”…屌…ivan即時轉…個個都無得食…
其他人要等到eriko姐食夠啦….咁先可以轉…
我 Maggie betty cathy又無得食…食咩呀…eriko姐一個人食晒佢..


之後當地既學校送左一份禮物比我地…係土家人既手柏…..
好靚架….

之後番房…我比cathy沖涼先…我都未攪掂d野…
過左去betty度傾計…
ivan拍門….eriko以低胸+低褲飛出去開門…
cathy同佢講…你唔係想咁樣去開門呀??
之後cathy除左自己件衫比eriko著住先…

D水時凍時熱…一時凍過山水…一時熱過煮公仔麵既水….熱死 + 凍死…
之後就食麵麵….訓交…zzzzzzzzzz

台長: 謝西嘉
人氣(131) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文