24h購物| | PChome| 登入
2005-07-16 00:40:16| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與河童見面14/07/2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

河童去左半年exchange, 由紐西蘭返左黎,我同芝芝、菲比相約他食lunch ,我地keep住咁問佢有冇追女仔...哈哈哈...好似好衰咁...但係我地只係好奇同埋關心朋友0者...唔好意思呀...河童...

我同菲比都好耐冇見啦...大家都有講下近況咁...呢d 機會好難得...以為大家出左黎做野就好難再可以咁樣抽時間傾計啦...

最後河童好好人咁由屋企lor 左本notebook出黎,為既係俾我地睇佢影既相...我諗佢都幾無奈,因為我地三個睇相時唔係鬧佢淨係影風景唔影人,就係keep 住咁笑佢擺既pose...哈哈哈...咁就過左快樂既下午...

之後走左去學vocal...老師話我今日把聲好好...問我呢個week 做左d 乜...我好老實咁話我去唱左兩次K law...哈哈哈...老師有d 無奈...哈哈哈...anyway...老師話我由韓國返黎之後...狀態都幾好...唔知係咪玩完個跳樓機,嗌開左把聲呢...

台長: 圈圈
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文