24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 00:57:44| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

..倒霉..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天早上,我和“阿哥”&Teddy~~去睇...麥兜!!
點知我“聰明”的“阿哥”唔知醒..唯有我同Teddy入場先啦~
睇左一半“阿哥”就黎左嘞~
不過睇完之後,真係唔知佢講乜..但又唔知點解可以係咁笑....
Then~可憐的我&Teddy要陪“阿哥”等阿s,唉....
不過我都幾好嫁嘞,今日唔使我用$$全是teddy俾^^ 
唔知可唔可以唔還呢???>.<
今日去游水~但係個天勁暗,最後係7點幾決定去游,
可悲的是游完水,佢先落雨....
所以同我舅母雨中漫步去截的士...
唔知幾時先可以同你雨中漫步呢???

台長: ┌風の地┐
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文