24h購物| | PChome| 登入
2004-12-24 01:26:33| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

武當山???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日無啦啦...
張無忌個仔張毛記走嚟同我講...
不如同我去武當山練劍囉!
我本來玩緊啤牌都冇咩點理佢
點知我一路玩佢就一路咁講佢個啲武當劍法...
又話強身健體,又話LEE樣個樣...
佢可能佢覺得我學武當劍法對我好啦!
咁我當然實話唔玩架啦!
如果要去都去少林踢足球又彧者去娥媚啦...幾時都未去武當啦...
點都唔會去武當架...
咁我咪好直接&間接咁同佢講...
我唔會去架...你唔好成日都舞啲武當劍法話教我...
又話對我好啦!
咁佢又唔知點解咁!
又喊又乘...
話對我咁好...
我又點解咁對佢...
仲話我傷害到佢又乘...
我聽完真係一肚氣!!
一日到黑叫我練埋啲我唔鐘意既劍法呀...
又講埋啲心經口訣咁...
咁就話對我好...
好呀,仲好好個隻...
不過係你既好好
唔係我既好好...
你係做緊啲你覺得對我好既嘢~
唔係真係好喎
係你立場,你想我做既嘢
咁就話對我好啦...吹賬!
仲有我由頭到尾都冇叫佢教我啲咩,幫我啲咩...
仲有依家你又辛苦,我又辛苦
咁你走開啲咪唔洗咁辛苦囉...我又冇叫你走埋我度!
你行遠啲咪得囉...
之後佢就痴左一輪...
佢就同我講個真相喎~~~
其實佢係聽少林方丈講話上天要我練劍喎
所以佢先會山長水遠咁嚟叫我練...
佢仲講到佢好似好慘咁
我聽完都冇嘢講!
我一睇之下!!
完來佢中左一啲日月神教既妖術
所以痴左線...




p.s大家千祈唔好做張毛記呀!!!!!

台長: Chu Son
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文